Czy każda inwestycja deweloperska potrzebuje logo?
Branding nie jest obowiązkowym elementem inwestycji deweloperskiej, jednak warto zastanowić się ile firma może zyskać, posiadając go. Identyfikacja wizualna zdecydowanie zwiększy rozpoznawalność inwestycji przez potencjalnych klientów. Jest to szczególnie ważne, kiedy klienci porównują ze sobą wiele inwestycji. Przemyślane oraz odpowiednio opracowane logo dewelopera pozwoli wyróżnić firmę na tle konkurencji.
Logo dewelopera, logo inwestycji deweloperskiej
Decydując się na przygotowanie brandingu, niezbędne jest logo, które będzie kojarzone z marką i umieszczane na materiałach marketingowych firmy. Jest to niezwykle ważny element, który musi być szczegółowo dopracowany. Dodatkowym atutem jest stworzenie księgi znaku, mówiącej jak posługiwać się danym logotypem oraz jakie warianty umieszczać na poszczególnych materiałach czy powierzchniach.
Tak samo, jak nazwa, logotyp powinien być spójny z grupą docelową inwestycji. Kolorystyka odgrywa tu niezwykle ważną rolę. W przypadku domów dla rodzin z dziećmi, częściej zastosujemy kolory zielone, żółte, pomarańczowe. Realizując jednak inwestycje premium, możemy postawić np. na kolory złote, czarne czy granatowe.
Porozmawiajmy!
Kliknij w przycisk poniżej i wypełnij formularz kontaktowy. Zajmie Ci to mniej niż minutę!
- Wyślij zapytanie ofertowe
- Umów się na bezpłatną konsultację
- Zadaj pytanie