Strona internetowa dla dewelopera

strona internetowa dla dewelopera

Strona internetowa dla dewelopera

Popyt na nieruchomości w Polce jest obecnie na wysokim poziomie. Jest to szansa dla deweloperów, aby realizować coraz to nowsze inwestycje deweloperskie. Na rynku można znaleźć coraz więcej mniejszych deweloperów, którzy realizują dopiero swoje pierwsze inwestycje. Często wśród takich osób naturalnym wyborem staje się sprzedaż nieruchomości za pomocą popularnych portali, tj. OtoDom. Jest to oczywiście skuteczne rozwiązanie, jednak długoterminowo może okazać się niewystarczające. Aby stać się rozpoznawalnym graczem na lokalnym rynku, warto budować swoją markę i trafiać z nią do lokalnej społeczności. Naturalnie pierwsza myśl, jaka przychodzi do głowy to stworzenie strony www, na której zaprezentowana zostanie oferta oraz poprzednie inwestycje. Jakie inne, przydatne funkcje może spełniać strona internetowa w branży deweloperskiej? Dowiesz się z tego materiału.

Strona www inwestycji deweloperskiej – do czego możesz ją wykorzystać?

Strona internetowa może realizować wiele zadań jednocześnie. Często pierwsza myśl to wizytówka firmy. Oczywiście jest to prawda, możemy, a nawet powinniśmy na stronie www zaprezentować swoją firmę. Wzbudza to zaufanie wśród potencjalnych klientów, którzy wydając setki tysięcy złotych na mieszkanie, szukają zaufania i jakości. Prezentacja oferty może być kolejnym zadaniem strony internetowej. Jeżeli sprzedajesz wiele lokali, to warto zaprezentować je w czytelny sposób na stronie internetowej, np. w formie tabeli z możliwością sortowania czy filtrowania. Są to oczywiście podstawy, jednak teraz przejdziemy do mniej oczywistych funkcji strony www.

Analityka na stronie www dewelopera

Swoją stronę www możesz połączyć z Google Analytics, czyli jednym z popularniejszych narzędzi do analizy. Za pomocą tego narzędzia dowiesz się, ile osób odwiedza Twoją stronę, na których ofertach spędzają najwięcej czasu, poznasz dane demograficzne Twoich potencjalnych klientów. Być może nie jest Ci to potrzebne w obecnej chwili, jednak jeżeli zaczniesz planować coraz większe inwestycje, takie dane pomogą Ci poznać i zrozumieć Twoją grupę docelową. Aby korzystać z takich statystyk, musisz posiadać własną stronę www.

Kampanie marketingowe inwestycji deweloperskiej

Obecność w internecie to wielkie możliwości pod kątem reklam i docierania do potencjalnych klientów. Płatne kampanie reklamowe tj. Google Ads czy Facebook Ads mogą być alternatywą dla OtoDom. Łącząc te narzędzia ze stroną internetową i mailingiem, możesz przygotować w pełni zautomatyzowany lejek marketingowy, który będzie pozyskiwał leady 24/7. Potężnym narzędziem może okazać się reklama remarketingowa, która wyświetli się na Facebooku lub na innych stronach internetowych użytkownikom, którzy przeglądali Twoją ofertę. W ten sposób stale przypominasz potencjalnym klientom o swojej inwestycji, a pamiętaj, że od pierwszego kontaktu z ofertą do umówienia spotkania może minąć kilka tygodni. Oczywiście do takich reklam potrzebujesz strony internetowej.

Automatyzacja zapisu na spotkania

Czy wiedziałeś, że z pomocą strony internetowej, kalendarza oraz aplikacji tj. Calendly możesz w 100% zautomatyzować proces zapisu na rozmowę w biurze sprzedaży? Przydaje się to szczególnie w przypadku deweloperów, którzy sprzedają więcej lokali w ramach jednej inwestycji. Taka automatyzacja, choć wydaje się nie potrzebna, to może odciążyć biuro sprzedaży od telefonów. Oczywiście inne automatyzacje mogą sprawdzić się lepiej w Twoim przypadku. Automatyczne maile czy chatboty to najnowsze rozwiązania, które jeszcze nie są popularne w branży deweloperskiej.

Pozycjonowanie strony internetowej dewelopera

Rozmawiając z osobami z branży marketingowej, jak i deweloperskiej, słyszałem dość podzielone opinie na temat pozycjonowania strony internetowej inwestycji deweloperskiej. Osobiście widzę tu dwa przypadki:

  1. tworzymy stronę internetową dla dewelopera, na której każda inwestycja znajdzie się na osobnej podstronie,
  2. tworzymy stronę internetową tylko na potrzeby promocji jednej inwestycji deweloperskiej.

W pierwszym przypadku pozycjonowanie strony ma sens, ponieważ będzie ona istniała przez wiele lat. Środki, które zainwestujemy w pozycjonowanie, przełożą się również na kolejne inwestycje, które będziemy umieszczać na naszej stronie www. W drugim przypadku trzeba pamiętać, że strona inwestycji deweloperskiej najprawdopodobniej zostanie wyłączona, kiedy sprzedaż zostanie zakończona. W tym przypadku możemy nawet nie zdążyć dobrze pozycjonować strony, a jeżeli nam się to uda, na koniec usuniemy ją, marnując część środków poświęconych na pozycjonowanie.

Jak powinna wyglądać strona www inwestycji deweloperskiej?

Na bazie naszych poprzednich projektów i rozmów z deweloperami udało nam się przygotować ebook, w którym pokazujemy, jakie elementy należy umieścić na stronie internetowej, aby generowała ona więcej zapytań ofertowych. Opisaliśmy wszystkie te elementy, w prosty dla czytelnika sposób oraz przygotowaliśmy checklistę, którą możesz wykorzystać przy budowę strony www dla Twojej inwestycji. Z pomocą checklisty lepiej zadbasz o swoją stronę www oraz ułatwisz sobie komunikację z agencją, która będzie taką stronę dla Ciebie tworzyć. W ebooku poruszamy również bardzo ważny temat, jakim jest bezpieczeństwo przy zakupie hostingu i domeny.

Jeżeli chciałbyś pobrać darmowego ebooka, wypełnij formularz poniżej, a prześlemy go na maila w ciągu kilku sekund.

Pobierz darmowego ebooka “Strona internetowa inwestycji deweloperskiej”

 

Pasja do projektowania i tworzenia stron www zrodziła się u mnie na studiach. Wykorzystuję ją, aby pomagać firmom zaistnieć w sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Bezpłatna konsultacja

Zadaj nam dowolne pytanie związane. Jeżeli będzie związane z naszymi usługami, bardzo chętnie na nie odpowiemy. Zarezerwuj około 15 minut w swoim kalendarzu i wykorzystaj je na skonsultowanie problemu dotyczącego szeroko pojętej działalności w internecie.






    Pobierz darmowego ebooka

    Co powinna zawierać strona internetowa inwestycji deweloperskiej?