Niezależnie, czy użytkownik zobaczy baner Twojej inwestycji deweloperskiej na mieście, czy reklamę na Facebooku, odwiedzi on Twoją stronę i będzie szukał na niej informacji o Twojej inwestycji.
Statystycznie, każdy klient, który kupi nieruchomość od Ciebie, odwiedzi Twoją stronę internetową. Jest ona centrum wszystkich Twoich działań marketingowych.
Właśnie wysłaliśmy szkolenie na Twojego maila!
Zwiększenie liczby umówionych spotkań w biurze sprzedaży
Zwiększenie liczby wartościowych zapytań przez stronę internetową
Wybór rozwiązania do budowy strony, które nie będzie generować dużych kosztów w przyszłości
Wyróżnienie się na tle innych inwestycji w okolicy, dzięki czemu potencjalni klienci Cię zapamiętają
Kiedy zdecydować się na budowę strony internetowej dla inwestycji deweloperskiej, a kiedy dla dewelopera?
Jaki wpływ będzie miała ta decyzja w kontekście Twoich przyszłych inwestycji?
Jak zorganizować układ podstron i elementów na Twojej witrynie, aby zwiększyć liczbę przesłanych formularzy kontaktowych przez potencjalnych klientów?
Call to action, UX design i architektura informacji.
Jakie oprogramowanie wybierać, aby obsługa strony internetowej oraz jej zmiany, nie były kosztowne?
Tworzyć wewnętrznie w firmie, czy zlecać agencji?
5063,46 zł netto to koszt wyświetlania i wyróżniania Twojej inwestycji na OtoDom przez 6 miesięcy.
Czy można efektywniej wykorzystać ten budżet? Odpowiadam w materiale.
Kurs jest podzielony na 4 odcinki. Pierwszy odcinek otrzymasz w ciągu 2 minut od wypełnienia formularza.
Kurs otrzymasz w formie wiadomości mailowych, w których znajdziesz linki do materiałów wideo.
Kurs został przygotowany w praktyczny sposób. Każdy odcinek jest omawiany na podstawie tablic z przykładami i grafikami.
Na kursie zobaczysz:
Cel projektu
Celem projektu było stworzenie strony internetowej, która ułatwi kontakt potencjalnych klientów z deweloperem i zachęci do kupna mieszkania na osiedlu Wiktoria Park w Pucku.
Efekt współpracy
Nowoczesna i przejrzysta strona internetowa pozwala na zapoznanie się z inwestycją. Możliwość sortowania i filtrowania tabeli z lokalami pozwala na szybki wybór idealnego mieszkania.
Klient
Wiktoria Park to grupa osiedli mieszkaniowych zlokalizowanych w Pucku. Mieszkania znajdują się w blisko Zatoki Puckiej.
Cel projektu
Celem projektu było stworzenie strony internetowej, identyfikacji wizualnej oraz wizualizacji dla dewelopera Alcoba Development. Firma rozpoczęła sprzedaż swojej nowej inwestycji – Osiedle Urocze w Kiełpinie.
Efekt współpracy
Nowoczesna i minimalistyczna strona internetowa, dzięki której użytkownik może sprawdzić zrealizowane przez firmę inwestycje oraz w łatwy sposób umówić się na rozmowę.
Klient
Deweloper realizujący inwestycje na terenie województwa pomorskiego. Jego najnowsza inwestycja to Osiedle Urocze w Kiełpinie.
Otrzymasz kod rabatowy, dzięki któremu zapłacisz o 20% mniej za hosting i domenę.
Checklista, dzięki której w szybki sposób sprawdzisz swoją stronę internetową przed jej uruchomieniem.
Właśnie wysłaliśmy szkolenie na Twojego maila!
Michał Stachowiak
Copyright 2022 | Netby Polityka prywatności