Identyfikacja wizualna Logo, materiały drukowane
Logo dla pensjonatu Villa Thomas we Władysławowie. Realizacja: 2022
Identyfikacja wizualna dla deweloperów
Branding to budowanie świadomości marki z wykorzystaniem narzędzi i działań związanych z marketingiem. Pozwala na budowanie zaufania wśród klientów. Jest to ważny zabieg w szczególności w branży deweloperskiej, w której marka odgrywa kluczową rolę w budowie zaufania wśród klientów.
W Netby pomagamy w zaplanowaniu strategii marki i przygotowaniu wszelkich niezbędnych materiałów graficznych, jak i drukowanych.
Czy każda inwestycja deweloperska potrzebuje brandingu?
Branding nie jest obowiązkowym elementem inwestycji deweloperskiej, jednak warto zastanowić się ile firma może zyskać, posiadając go. Identyfikacja wizualna zdecydowanie zwiększy rozpoznawalność inwestycji przez potencjalnych klientów. Przemyślana oraz odpowiednio opracowana strategia wyróżni firmę, przez co będzie ona bardziej rozpoznawalna w swojej lokalizacji.
Nazwa inwestycji deweloperskiej
Nazwa inwestycji deweloperskiej powinna współgrać z charakterystyką inwestycji oraz grupą docelową. Realizując inwestycje premium, warto zaznaczyć jej charakter już w nazwie, używając określeń powiązanych z segmentem premium np. Ville nad Wisłą. Jeśli planujemy budżetową inwestycję, to warto zdecydować się na neutralne nazwy jak na przykład Ogrody nad Wisłą.
Jeżeli naszą inwestycję adresujemy do klienta zagranicznego, warto zastanowić się nad zastosowaniem angielskich nazw.
Szukając nazwy, warto znaleźć punkt zaczepienia w lokalizacji. Możemy wykorzystać nazwę ulicy lub rozpoznawalnych punktów na okolicznej mapie.
Logo dewelopera, logo inwestycji deweloperskiej
Decydując się na przygotowanie brandingu, niezbędne jest logo, które będzie kojarzone z marką i umieszczane na materiałach marketingowych firmy. Jest to niezwykle ważny element, który musi być szczegółowo dopracowany. Dodatkowym atutem jest stworzenie księgi znaku, mówiącej jak posługiwać się danym logotypem oraz jakie warianty umieszczać na poszczególnych materiałach czy powierzchniach.
Tak samo, jak nazwa, logotyp powinien być spójny z grupą docelową inwestycji. Kolorystyka odgrywa tu niezwykle ważną rolę. W przypadku domów dla rodzin z dziećmi, częściej zastosujemy kolory zielone, żółte, pomarańczowe. Realizując jednak luksusowe inwestycje, możemy postawić np. na kolory złote, czarne czy granatowe.
Teczka dla dewelopera
Teczka to także element brandingu dla deweloperów. Służy do przekazywania dokumentów oraz kart lokali w ręce klientów. Na teczce warto umieścić logotyp i kolorystykę firmy oraz dane kontaktowe.
Karty lokali
Karta lokalu to przedstawienie rzutu nieruchomości wzbogacona o jej atuty oraz szczegółowe wymiary. Klient zainteresowany kupnem danej nieruchomości z pewnością będzie ją przeglądał kilkukrotnie i porównywał z ofertami od innych deweloperów. Warto zadać o karty lokali, ponieważ jest to dokument, który klient zabiera do domu.
W czym możemy Ci pomóc?
Strategia marki
Pomagamy w identyfikacji grupy docelowej Twojej firmy. Ustalamy spójny przekaz i wizerunek marki.
Logo dewelopera
Pomożemy w zaprojektowaniu logotypu oraz księgi znaku dla Twojej firmy.
Teczki, wizytówki
Projektujemy teczki, wizytówki oraz papier firmowy.
Banery zewnętrzne
Projektujemy banery zewnętrze, szyldy, naklejki i inne materiały wielkoformatowe.
Druk i dostawa
Współpracujemy z zaufanymi drukarniami. Wydrukujemy oraz wyślemy materiały dla Twojej firmy.
Kompleksowa obsługa
Współpracując z nami, otrzymasz wszystkie niezbędne materiały do promocji Twojej inwestycji deweloperskiej.
Omówmy wspólnie identyfikację wizualną Twojej firmy
Zadaj nam dowolne pytanie lub wyślij zapytanie ofertowe. Otrzymasz wstępną wycenę w mniej niż 24 godziny.Wypełnij formularz kontaktowy lub skorzystaj z bezpośredniej formy kontaktu.